RTW2 – Otázky a odpovědi (2. část)

rtw222

Dnes Vám přinášíme druhou část „Otázky & Odpovědi“ od Jacka Lusteda. Více se o novinkách v RTW2 dozvíte v článku…

Bude možné vylodit vojáky na jakémkoliv místě v bitvě nebo pouze na určitých bodech?
Můžete vylodit své jednotky na plážích nebo přístavech.

Můžou být zapáleny budovy a tráva?
Budovy ano, tráva ne.

Na jakém principu dochází k transportu armád? Můžou se spojit s námořnictvem?
Armády se mohou nalodit a stanou se transportním loďstvem ( Asi dojde k vytvoření transportních lodí přes ikonu ”nalodění, – nevím ). Mohou plout po vlastní ose nebo se mohou připojit k námořnictvu a plout společně a budou společně bojovat na bitevní mapě.

Jsou bitevní pole generovaná z mapy Kampaně stejně jako v Rome I nebo jako nyní ze šablonovitých (dlaždicových) map v Shogunovi 2: Total War. Kolik jich ve hře bude?
Takže v Rome: Total War byly mapy generované skrz informace získané z mapy Kampaně. Kultura, výška, typ terénů, a další podobné věci, které byly kódem zpracovány do vygenerovaného bitevního pole. Obléhací mapy byly rozsáhlé přednastavené kusy, které byly vloženy do středu těchto map.

V Shogunovy byly bitevní mapy mixem šablonových a předpřipravených map. Používáme šablony, protože umožnují stoprocentní kontrolu nad tím s jakým druhem bitevních map se hráči setkají. Tyto šablonovité mapy byly svázány s regiony na mapě Kampaně a několik z nich pokrývalo každý region. Hra byla založena na principu, že vloží nejbližší mapu do míst, kde armáda stojí a bojuje. Všechny šablonové mapy byly založeny na geografii a povrchu pokrývající Mapu Kampaně. Obléhací bitvy byly předpřipravené, včetně bitevních plání, existovalo několik variant, které se opakovaly.

Rome II přichází s něčím odlišným. Stále je založen na dlaždicových (šablonovitých) mapách, ale celá mapa Kampaně je jedna obrovská mapa. V ní existuje velké množství rozlišných bitevních polí a všechny jsou založené na tom, kde se na mapě Kampaně nacházíš. Obléhací bitvy jsou také vytvořeny jako šablony, ale ve hře je největší výběr obléhacích map, které kdy v Total War byly, bitevní pláně budou také reflektovat, kde se město na mapě Kampaně nachází.

Vrátí se rozdělení osídlení z Medievalu II na města/pevnosti?
Záleží na tom, co mají hráči v úmyslu. S limitovaným počtem slotů, je množství závislé na tom, jak si sloty rozšiřoval. Volby rozhodnou o tom jakým se tvé město specializuje. Můžeš se rozhodnout, že proměníš svou vesnici s dostatkem železa na město s průmyslovým bohatstvím, nebo hlavní město provincie bude srdcem tvé válečné mašinérie s každou vojenskou budovou, kterou lze do města postavit.

Obrázek č.1

 

Jaké velikosti mohou různé jednotky být a jakého počtu?
Počty jednotek jsou rozděleny podle typu na obrovské/velké/střední/malé velikosti. Pěchota může mít 160/120/80/40, střelecké jednotky 120/90/60/30, jezdectvo 80/60/40/20, balisty 40/30/20/10, stroje 4/3/2/1 jednotek.

Jak budou střelecké jednotky vybalancované, když se nyní do hry vrací štíty?
Střelecké jednotky jsou vybalancované podle typu na lučištníky, vrhače oštěpů a práčat.

Lučištníci mají vysokou rychlost palby, střílí na dobrou vzdálenost, dávají dobré poškození, ale nejsou efektivní proti obrněním jednotkám.

Vrhači oštěpů hází na krátkou vzdálenost, ale dávají vysoké poškození a mohou zranit všechny jednotky.

Práčata dostřelí nejdále a mají spoustu munice. Jejich slabostí je nízké poškození, které platí pro všechny jednotky bez rozdílu brnění.

V Rome II  postih morálky pod střeleckou palbou vzrůstá a hraje důležitý faktor v bitvách a to zajišťuje, že střelecké jednotky jsou na bitevním poli vždy užitečné.

Jaké obléhací stoje lze použít při útoku na hradby?
Beranidla, Žebříky, Věže, katapulty.

Viděli jsme ohnivé koule, které byly v bitvě v Teutoburském lese, jsou součástí hry a jaké jiné druhy lze ve hře očekávat?
Ano, další věci, které lze použít jsou barikády, pasti s oštěpy, bodce, železný ježci a další.

Budou ve hře chrámy jako v Rome I?
Chrámy se vracejí, jsou více rozmanitý a každý má svůj efekt. Proces začíná u základní budovy, která se pak vyvíjí do všech různých typů.

Jak velké jsou bitevní mapy?
2 km x 2 km

 DODATEK:

Pokud si přečtete originální článek od J. Lusteda dozvíte se více informací. Překlad několika otázek nebyl zařazen, jelikož z mého pohledu, byly již řečeny dříve nebo jejich význam není pro účely překladu nezbytný.

Dovolte mi, abych zařadil jeden citát na úplný závěr:

„Všem lidem prospívá dopřát čas od času duši uvolnění. Odpočinek obnovuje totiž životní sílu a veselá nálada prázdnin rozežene každý smutek.“

Lucius Annaeus Seneca 

 

Děkujeme Iulianusovi z našeho fóra za překlad Smile

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Click to Insert Smiley

SmileBig SmileGrinLaughFrownBig FrownCryNeutralWinkKissRazzChicCoolAngryReally AngryConfusedQuestionThinkingPainShockYesNoLOLSillyBeautyLashesCuteShyBlushKissedIn LoveDroolGiggleSnickerHeh!SmirkWiltWeepIDKStruggleSide FrownDazedHypnotizedSweatEek!Roll EyesSarcasmDisdainSmugMoney MouthFoot in MouthShut MouthQuietShameBeat UpMeanEvil GrinGrit TeethShoutPissed OffReally PissedMad RazzDrunken RazzSickYawnSleepyDanceClapJumpHandshakeHigh FiveHug LeftHug RightKiss BlowKissingByeGo AwayCall MeOn the PhoneSecretMeetingWavingStopTime OutTalk to the HandLoserLyingDOH!Fingers CrossedWaitingSuspenseTremblePrayWorshipStarvingEatVictoryCurseAlienAngelClownCowboyCyclopsDevilDoctorFemale FighterMale FighterMohawkMusicNerdPartyPirateSkywalkerSnowmanSoldierVampireZombie KillerGhostSkeletonBunnyCatCat 2ChickChickenChicken 2CowCow 2DogDog 2DuckGoatHippoKoalaLionMonkeyMonkey 2MousePandaPigPig 2SheepSheep 2ReindeerSnailTigerTurtleBeerDrinkLiquorCoffeeCakePizzaWatermelonBowlPlateCanFemaleMaleHeartBroken HeartRoseDead RosePeaceYin YangUS FlagMoonStarSunCloudyRainThunderUmbrellaRainbowMusic NoteAirplaneCarIslandAnnouncebrbMailCellPhoneCameraFilmTVClockLampSearchCoinsComputerConsolePresentSoccerCloverPumpkinBombHammerKnifeHandcuffsPillPoopCigarette